Foro Confederac.io

Versió alfa per a ments obertes

Confederac.ió està en els seus primers dies. Si veieu problemes, sisplau reporteu-los!

Gairebé tot està per fer, però crec que ha arribat el moment de que Confederac.ió vegi la llum. Encara manca alguna funcionalitat i continguts bàsics, però els fonaments són estables i tota la informació introduïda per usuaris serà també estable i tindrà còpies de seguretat. Diguem-li alfa.

Tinc molta curiositat de veure qui s’apunta i amb quina velocitat…

Criteris per a passar d’alfa a beta

La versió alfa és bàsicament per a activistes i altres descontents que saben què vol dir “alfa” en el context de desenvolupament de productes. També per a persones properes amb qui hem compartit altres aventures amb les seves alfes.

La versió beta s’adreçarà a activistes i altres descontents que sàpiguen què vol dir “beta” i als contactes i entorns de les persones que estiguin participant en la fase alfa.

Pregunta: hi ha algun punt important que trobeu a faltar a la llista de criteris per a passar d’alfa a beta?

Dit d’una altra manera, què és el que en data d’avui us atura a l’hora de recomanar Confederac.ió a les vostres amistats i els vostres entorns?

Doncs a dia d’avui el que m’atura a l’hora de recomanar Confererac.io es:
. No se explicar pq serveix com alternativa a facebook i tal, que ja s’hi està avesat i tb es pot fer un grup privat per debatre el q vulguis.
. La gent no te temps i/o no es vol/pot comprometre a més coses de les que fa (digitalment)
. En el moment actual hi ha tanta discusió, debat, proclames,… que ja en tenim prou. I si s`ha de reflexionar i elaborar… bufffff quina mandra. I, sobretor: perquè?

1 Like

@peppuig, com sempre és un plaer tenir-te a prop per a què posis el dit a la llaga. Quan estàs enmig d’un sarau és fàcil perdre la perspectiva. Jo ara estic enmig del sarau Confederac.ió i trobo la teva perspectiva molt útil. Tu estàs enmig “del monotema” i espero que la perspectiva que Confederac.ió intenta aportar et sigui útil.

He obert Per què Confederac.ió en comptes de Facebook, Twitter, etc? per a parlar en més detall sobre com esplicar Confederac.ió a les nostres amistats.

Llicència dels continguts: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/

Aquests tres punts queden ajornats fins a la fase beta o fins que el tema de l’idioma de Confederac.ió per defecte quedi clar:

He reobert els punts sobre FAQ, privacy policy i terms of service. Ara que Vamos a poner un WordPress en la entrada de Confederac.ió, podem col·locar aquesta informació allà.

Els objectius d’aquest tema s’han complert. Podeu veure la taula en el primer missatge i el resum a Confederada 2: Comienza la fase alfa de verdad.

Seguim a Confederac.ió beta i als temes específics que d’allà se’n derivin.

Creative Commons License