Unitat d'esquerres

I si lluitem per aconseguir la unitat d’esquerres i conquerim el poder no seria més fàcil

1 Like
Contra la publicitat

No dic el contrari. Parlo de les xarxes lliures com un mitjà per conquerir el poder, no com una finalitat. I la publicitat com una trava.

Però bueno

què vol dir? D’autodenominades esquerres n’hi ha moltes. Si vol dir guanyar fer una coalició d’esquerres i guanyar les eleccions amb mi no hi comptis. Si et refereixes a construir xarxa de solidaritat poc a poc a través de projectes com la confederac.io, ateneus, sindicats, centres socials, escoles, universitats lliures, crypto-monedes, etc. crec que estem en la mateixa línia. Anava una mica per aquí el meu escrit

2 Likes

Fer les dues coses paral•lelament, construir una xarxa de solidaritat amb sensibilitat per les lluites com el feminisme, l’ecologisme o l’antifeixisme, alhora que fem servir la propaganda pel fet per conquerir el poder amb, sí, una coalició d’esquerres, però un front no només de partits sinò també sindicats, organitzacions, moviments socials, etc.

1 Like

(He mogut aquesta discussió paraŀlela a un tema propi.)

Vegeu també: Unitat d'esquerres per les properes eleccions

Crec que la xarxa de solidaritat portarà al final (si és que cal) a la unitat. Els egos són molt potents i s’han d’anar llimant de mica en mica. Almenys la meva via és primer intentar canviar jo i després si puc ja m’uneixo.

2 Likes