Un espai de trobada per a amants de la llibertat

[Español] - [English]

Confederac.ió és un espai de trobada per a amants de la llibertat. Volem conversar, aprendre i ajudar-nos per a actuar amb força. També volem construir una humil i honesta alternativa a les “xarxes socials” comercials, productes ultracapitalistes i de control social. Sense pressa, sense pausa.

Confederac.ió ofereix una infraestructura de col·laboració multilingüe a persones i col·lectius activistes. Una infraestructura autònoma i sense ànim de lucre, gratuïta i sense publicitat, autogestionada amb programari lliure. Procurem satisfer les necessitats tècniques de la comunitat i procurem protegir-la de vàndals, agressions i spam.

Confederac.ió no és una incubadora de projectes ni una font d’informació. Volem promoure i ajudar col·lectius i projectes existents, no fer-los la competència creant-ne de nous.

Qui és amant de la llibertat? No hi ha una sola etiqueta ideològica que ens defineixi, ni tampoc la volem. Al capdavall, els/les amants de la llibertat es coneixen per les seves accions. Confederac.ió dóna la benvinguda a persones guiades per la simplicitat, l’autonomia, la cooperació i la descentralització. A persones que apliquen menys ego i més natura als petits i grans problemes. A persones que aspiren a la felicitat per a tothom.

T’animes a un tastet de Confederac.ió? Qualsevol canvi comença amb tu.