Trobada internacional d’esperanto a Barcelona 2019 / Encuentro internacional de esperanto en Barcelona 2019

esperanto
eventos

Origen: http://confederac.io/acciones/trobada-internacional-desperanto-a-barcelona-2019-encuentro-internacional-de-esperanto-en-barcelona-2019

(en castellano debajo)

Entre el 4 i l’11 d’agost de 2019, Barcelona tornarà a ser (simbòlicament) la rosa de foc. Hi tindrà lloc la trobada anual de l’Associació Mundial Anacional, una agrupació internacional de treballadors que fa servir l’esperanto com a llengua de comunicació.

Les reunions de treball de les diferents seccions de l’associació (anarquista, comunista, lliurepensadora, pacifista, ecologista, etc.) són obertes al públic, tot i que només els socis hi tenen dret de vot. A més, el programa inclou concerts, xerrades, presentacions de llibres… També hi haurà cursos de diferents nivells per aprendre i practicar la llengua internacional, així com una visita guiada a Can Masdeu, la projecció de Terra i Llibertat amb subtítols en esperanto o un debat amb els companys de Calúmnia sobre el rol d’aquesta llengua en projectes editorials alternatius.

El congrés tindrà lloc a Martí Codolar, una hostatgeria dels salesians que es troba al barri d’Horta. A més d’esperantistes locals, de moment hi ha inscrites persones d’Anglaterra, Austràlia, Brasil, Corea, Congo, Cuba, Finlàndia, França, Itàlia, Madrid, Mallorca, Occitània, Quebec, Portugal, Sèrbia i Suïssa.

Més informació : https://eo.wikipedia.org/wiki/92-a_…

Inscripcions : http://www.satesperanto.org/spip.ph…

Ens podeu escriure a: satbarcelono2019@gmail.com

Entre el 4 y el 11 de agosto de 2019, Barcelona volverá a ser (simbólicamente) la rosa de fuego. Allí tendrá lugar el encuentro anual de la Asociación Mundial Anacional, una agrupación internacional de trabajadores que emplea el esperanto como lengua de comunicación.

Las reuniones de trabajo de las diferentes secciones de la asociación (anarquista, comunista, librepensadora, pacifista, ecologista, etc.) son abiertas al público, aunque sólo los socios tienen derecho de voto. Además, el programa incluye conciertos, charlas, presentaciones de libros … También habrá cursos de diferentes niveles para aprender y practicar la lengua internacional, así como una visita guiada a Can Masdeu, la proyección de Tierra y Libertad con subtítulos en esperanto o un debate con los compañeros de Calúmnia sobre el rol de esta lengua en proyectos editoriales alternativos.

El congreso tendrá lugar en Martí Codolar, una hospedería de los salesianos que se encuentra en el barrio de Horta. Además de esperantistas locales, de momento hay inscritas personas de Inglaterra, Australia, Brasil, Canadá, Corea, Congo, Cuba, Finlandia, Francia, Italia, Portugal, Serbia y Suiza.

Más información: https: //eo.wikipedia.org/wiki/92-a _…

Inscripciones: http: //www.satesperanto.org/spip.ph

Nos podéis escribir a: satbarcelono2019@gmail.com