Foro Confederac.io

Trobada Confederada a Girona

(Vegeu també Trobada Confederada a Barcelona o rodalies)

Divendres, 5 de juliol a partir de les 17:00

(i fins tard si cal)

Parc del Migdia

(lloc exacte a concretar)

Tot i que vist lluny de les comarques gironines, al juliol vinc uns dies de visita familiar. Aprofitant, l’ocasió, i inspirat en el mapa confederat, proposo que fem una trobada confederada a Girona ciutat (jo vindré amb cotxe des de Lloret de Mar).

Com ho veieu? Si us animeu, sisplau cliqueu al “Going” aquí a dalt.

2 Likes

Jo vinc de Girona mateix. :blush:

3 Likes

Hola @jpujolar, moltes gràcies per apuntar-te. I benvingut a la Confederac.io!

1 Like

Jo vindria però no puc :frowning: i mira que tinc pendent de coneixer-vos al dos.
@icaria36 mira quina feinada impecable que està fent en @jpujolar amb la lectura de La Punyalada. A tu que t’agrada escoltar podcast si no has llegit el llibre aquest t’enganxarà:
https://forum.librivox.org/viewtopic.php?f=12&t=74990

2 Likes

@blava diu que s’apunta (i que aquests dies té problemes amb l’ordinador i per això m’avanço jo a dir-ho). :slight_smile:

Encara no sabem on quedem en concret però bé, ja sortirà. Si algú té un suggeriment, endavant.

1 Like

No sé si serem quòrum. En tot cas, ja direu.

Salutacions

Joan

1 Like

Quedem a partir de les cinc al Parc del Migdia. Jo vindré preparat per quedar-m’hi una bona estona per si algú només s’hi pot apuntar més tard.

1 Like

Hi ha poques probalitats però potser al final puc venir.

1 Like

Sembla que la crida no ha mobilitzat a les masses… :blush:

Bé, a les 5 seré al parc del Migdia. Jo fa anys que no el trepitjo. Si proposeu algun lloc en concret, allà hi seré. Si no, arribaré una mica abans i diré aquí on soc.

Hola, ja us confirmo que segur que no puc. :weary::triumph::pleading_face:

Hola a tothom,
Arribaré cap a les 19h al Parc del Migdia !!
Àlex

2 Likes

Voleu doncs que quedem a les 19 a la cafeteria del parc del migdia? Hi farà prou calor encara. (en tot cas, jo a les 5 hi seré, si Icaria no diu res).

Si només som 3, una possibilitat seria quedar a casamoner (C. Migdia 13), a 5 minuts. O encara més a prop hi ha la pastisseria tornés (migdia 51).

anem sortint cap al parc migdia, havia proposat a la cafeteria o al costat que hi ha tot un corriol d’ombra.ArribArem entorn a les 17, tambe
salut! fins despreeeesssss:grin:

Quedem a la cafeteria i veiem. Vinc amb una samarreta de Poble Rebel. :grinning:

Que vagi molt bé :kissing_heart: us llegiré les idees de la trobada amb atenció. I ja us dic que voto sí a tot​:smile:

1 Like

Vinc caminant a.tota.castanya, la samarreta xopa, i crec que el desodorant m’està abandonant…

1 Like

Moltes i moltes gràcies per la vostra participació! Vegeu

1 Like

(Com que fa mal als ulls que no es puguin posar accents, mal per mal: doblo la vocal accentuable!)
no s’ha votat res @fgali !! :sweat_smile: recorda que aixoo era una reunioo informal!
Potser si que ees plantejable fer una reunioo formal un dia, on s’acordin coses, en la meva opinio millor per consens, i/o per votacioo en cas de no haver-n’hi prou.
Seguim!

1 Like