Foro Confederac.io

Trobada Confederada a Barcelona

(Vegeu també Trobada Confederada a Girona)

Dissabte, 6 de juliol a partir de les 17:00

(i fins tard si cal)

Can Batlló - Espai de trobada i bar

Tot i que visc lluny de Barcelona, al juliol vinc uns dies de visita familiar. Aprofitant, l’ocasió, i inspirat en el mapa confederat, proposo que fem una trobada confederada a Barcelona o rodalies (com vagi millor).

Com ho veieu? Si us animeu, sisplau afegiu-vos al “Going?” aquí a dalt.

5 Likes
Resumen y conclusiones de las Trobades Confederades en Girona y Barcelona

Una trobada confederada :smile: , si és el dijous 4 no estic segur de poder venir, dissabte segur que puc apanyar-me per venir. Aviam que diu la majoria :slight_smile:

1 Like

Llàstima! Jo soc fora fins el 12

2 Likes

Jo igual que @capmisson… fins el 14 impossible :’(

2 Likes

Decidiu lloc, dia i hora, jo intentaré venir.
Salut!

3 Likes

@xaloc i jo portem moltes hores de coŀlaboracions online i només ens vam veure un cop a la primera Trobada Fediversal i d’aquella manera. O sigui que si només pot venir el dissabte (i ve des d’Andorra, poca broma), doncs dissabte serà.

Ja només manca decidir hora i lloc.

1 Like

@lapastora i @capmisson llàstima! Hi haurà més ocasions. Jo torno a Alemanya el diumenge 7…

Ara, que si voleu enviar alguna espia a la trobada, per a veure de quin pal i tal, benvinguda serà. :slight_smile:

3 Likes

Quins honors :blush: però animeu-vos totes!! Que aquí connec molts noms però vull posar cara als noms ^^

1 Like

A la següent no fallo!

3 Likes

Per poc que pugui a la següent tampoc fallo.

1 Like

Llàstima serè fora fins el 8

1 Like

Per mi estaria be migdia/tarda o tarda/nit

1 Like

Ilusiona poneros cara a tod@s, tengo muchas posibilidades de acudir a este encuentro.
Salud

3 Likes

Hola Bona Gent :slight_smile:

Crec que pel tema d’onada de calor estaria be ver-nos a la tarda mes que a migdia.

@xaloc si pots portar una mica de neu des dels Pirineus, estaria genial!!

No tenim lloc, si entenc be?
L’ultim cop ha estat a Can Vies, oi? M’agradaria seguir la ruta dels llocs llibertaris, el que si que hauriem d’assegurar-nos de que hi hagi lloc, o sigui no coincidim amb un altre esdeveniment? Alguna proposta?

una abraçada

1 Like

Bones @mirla que bé que s’apunti algú més a la trobada :slight_smile:, això de portar neu serà difícil que aquí també estem a més de 35…
Si no m’equivoco @icaria36 estava intentant concretar un lloc seguint amb el mateix esperit que Can Vies. Si té novetats i la feina el deixa ens informarà. De totes maneres si algú té propostes són benvingudes i si no és per aquesta trobada ja tindrem idees per la següent!!

1 Like

Hola! Anava seguint una pista… però al final no ha sortit. La idea de @mirla d’anar visitant llocs socials està molt bé. Com que sembla que serem poques persones, i com que hen de decidir el lloc ja, podem provar l’espai de trobada i bar de Can Batlló.

https://www.canbatllo.org/espais/espai-de-trobada/

I diguem que quedem… a les 17:00? Jo tindré el dia flexible, i si algú vol quedar abans doncs cap problema.

Com ho veieu? Per cert que al vespre fan la Festa de la Sidra

Donde haya sidra, iré con muchas ganas :wink:
Si resulta ruidoso, siempre podemos sentarnos fuera también. La hora para mi - perfecto.

Algunas contras / mejoras?

Abraçadas

1 Like

A mi també em semblen bé tan la hora com el lloc :slight_smile:

Jo en principi també tindré el dia lliure

Tengo complicado ese día, aunque sea un rato intentare ir.

1 Like

Dos dies només! @xaloc, si vols podem quedar abans per parlar de temes administratius (servidors i tal). :slight_smile:

1 Like