Foro Confederac.io

SEXE, POSTUREIG I REGGAETON Follar amb senyors: saludable i enriquidor

per Gina Driéguez ,

«Tant de bo les dones no haguéssim de llegir als mitjans, com hem de fer sovint, el que significa i suposa anar al llit amb nosaltres»

No fa massa dies es publicava un article en un altre mitjà on l’autor es preguntava si era saludable follar amb noies joves i avui, com a noia jove, m’agradaria aprofitar aquest altaveu per respondre. Follar, allitar-se, o tenir un afer amb un home de certa edat té els seus avantatges i els seus inconvenients, però centrant-nos en els primers podríem confirmar que és saludable i enriquidor.

Els homes, quan arriben a certa edat entren en una crisi existencial que en moltes ocasions busquen solucionar mitjançant històries amoroses amb noies 20 anys més joves que ells. El prototip d’aquest tipus d’home és realment molt variat, però, ai las!, les estratègies que segueixen són sempre les mateixes. Per una banda trobem a aquells que han seguit els paràmetres socials que s’esperava d’ells: casats i amb fills petits, bones feines estables i un avorriment interior que intenten esquivar mirant l’última sèrie de Netflix que ha sortit, o anant a veure el futbol amb els seus amics.
Alguns d’ells, quan s’apropen a tu encara estan casats, malgrat que molts d’ells ni t’ho diuen. Aquests primers solen ser bastant inofensius, t’omplen de floretes, sempre tens un missatge seu esperant-te quan agafes el telèfon i t’escalfen l’orella dient-te coses com que mai han conegut una noia com tu, o que ets diferent de totes les altres. Tòpics que no fan altra cosa que remarcar que no saben relacionar-se amb les dones. Faig un petit incís aquí: m’agradaria comentar que no volem que ens digueu que som diferents de les altres, més madures, més intel·ligents o més boniques. Perquè, si fos per mi, m’assemblaria encara més a les meves amigues, que són exactament aquestes coses i encara moltes més.