Foro Confederac.io

Roda de presentacions

Hola! Us sembla si compartim els nostres contactes aquí per poder-nos seguir?
Començo jo:

Adreces
fadelkon@libellula.criptica.org
fadelkon@hub.weho.st (canal clon de suport. Si m’hi seguiu us arribaran duplicats els missatges)

Canals temàtics que gestiono (bots de RSS)
el salto, la directa, el crític, eldiarioes, jornada, la marea, ctxt, low tech magazine.

Programari
Hubzilla

Protocol principal
zot (hubzilla)

Altres protocols
ostatus (gnusocial, mastodon, pleroma)
diaspora
friendica
activitypub (mastodon)

1 Like
Temas destacados en portada

Hola @fadelkon! La idea és bona, tinc un parell de preguntes.

Vols fer una ronda de presentacions de persones o de nodes?

Sobre persones, potser seria més útil que qui vulgui compartir aquesta informació ho faci des del seu propi perfil? Així la informació és allà disponible i a la vista d’altres que hi puguin estar interessades però no sàpiguen que aquest fil existeix.

Es poden afegir camps al perfil, i de fet gràcies a aquesta iniciativa teva acabo d’afegir un camp “Perfil fediversal”. :slight_smile:

Sobre nodes, es poden mencionar en el perfil, i també es poden crear una pàgina d’organització per a cada node que vulgui més visibilitat aquí.

Això pot sonar a més feina i potser ho és, però a canvi potser deixa informació més duradora. Jo mateix he obert fils com aquest que al cap d’unes setmanes són completament oblidats…

Doncs la idea era fer una roda de presentacions, en la qual crec que està bé afegir els comptes o canals que gestionem (si volem dir-ho).

Oh! Bona idea això del perfil.

Sobre això dels fils oblidats, gràcies per compartir l’experiència… Jo vaig obrir aquest perquè sigui més fàcil seguir-nos entre nosaltres ^^

Molt bé, provem això de les presentacions.

Sóc administrador de Confederac.io i del node Mastodon https://red.confederac.io. Tot i que sóc un fan / adepte del programari lliure i tinc curiositats en aprendre tasques sysadmin, de fet per a mi tot això són eines enfocades a un objectiu: debatre, escriure i compartir #acciones per a amants de la llibertat. Respostes a la pregunta "Què fer?’

Estava pensant que podríem compartir què busquem en aquest espai de trobada. Jo busco més gent amb la qual compartir una afinitat i coŀlaborar més enllà dels raconets de cadascú, perquè la majoria de problemes sóin comuns i requereixen moltes neurones i mans.

L’adreça principal ha canviat perquè deixi de dependre de críptica. Aquest domini ja el gestiono jo i no tinc plans que canviï més.

Adreces
fadelkon@zot.prou.be

1 Like