Foro Confederac.io

Recollides de firmes

(CAT) i (ES)
Us vull compartir una reflexió arrel d’aquest post: Medalla Andalucia para pensionistas marcha Rota-Madrid

Fa molt de temps que vaig decidir no firmar cap petició de les plataformes com ara Change.org perquè entenc que són empreses que recullen perfils personals per vendre’ls. Però alhora sempre em queda la recança que a vegades funcionen i serveixen per visualitzar causes. De fet és el debat similar de si utilitzar les xarxes socials privatives per arribar a més gent. Encara que aquestes tenen el plus que censuren o amaguen temes. També ho fan aquestes empreses? Coneixeu llocs lliures de recollides de firmes?

(ES)
Os quiero compartir una reflexión raíz de este post: Medalla Andalucia para pensionistas marcha Rota-Madrid

Hace mucho de tiempo que decidí no firmar ninguna petición de las plataformas como por ejemplo Change.org porque entiendo que son empresas que recogen perfiles personales para venderlos. Pero a la vez siempre me queda el dilema que a veces funcionan y sirven para visualizar causas. De hecho es el debate similar de si utilizar las redes sociales privativas para llegar además gente. Aunque estas tienen el plus que censuran o esconden temas. También lo hacen estas empresas? Conocéis lugares libres de recogidas de firmas?

2 Likes

Pues muy bien,no firmes,gracias por tu reflexion

1 Like

Hola @fgali,
com tal no conec cap. Em sona que hi ha algun pluguin de wordpress / drupal.

I bueno, un tema similar, encara que amb una diferent dinamica es el decidim. Van fer molt d’esforç, i crec que es fa servir massa poc.

Salut

1 Like

Gràcies m’ho miraré :+1: