Foro Confederac.io

Propuesta para ir más allà

Adjunto documento: https://greenaddressbitcoin.files.wordpress.com/2017/12/proposta.jpg
Espero que us agradi i em dieu algo aviat!

Hola @pdp, la veritat és que jo ja trobo molt ambiciós començar un projecte (Confederac.ió) i per tant no m’embolicaré en començar un segon.

Potser vols mirar un projecte que comença aquesta setmana mateix? Està relacionat amb molts dels conceptes que menciones en la teva proposta. Busquen gent amb empenta! :slight_smile:

Ja vaig traduir la primera versió del web d l’anglès al català i se com funciona pero estic interessat en treballar amb la.confederac.io

Jo buscaria trobar impactes glocals, mirar de fer petites accions que portin a donar a conèixer el funcionament necessàri per a la justicia social i ecològica tal com queda reflexat a republicat99.wordpress.com (que per cert enlloc de fb fa servir twitter) i és una pàgina a la que li he dedicat molts esforços, prove de gubleaks.wordpress.com va ser com una intenció de millora però ara que hi ha les eines per a extendre massivament aquest canvi podem aprofitar i enxarxar els ateneus, casals, xarxes, centres civics, borses de treball, organitzacions polítiques, sindicats, moviments socials, assemblees de barri, cooperatives i empreses col·laboratives i promoure el balanç social per exemple (de xes.cat) el mapeig (http://leyseca.net/barrisicrisi/ o l’ICR) També puc proposar de fer un crowdfunding per fer campanya per les monedes socials i faircoin (donant informació sobre l’organització del #RetornEnLlibertat d’Enric Duran. Crec que amb 3 xarxes el impacte sempre és més fort ja que cada programa facilita diferents funcions. El web pot ser un domini .io i per les aplicacions podem fer servir FaceBook com a Blog, Twitter com a comunicador i Instagram com a galeria. Cadascu te les seves eines, jo sempre prefereixo el software lliure i el codi obert però google crec que ofereix un bon servei ja que ja està sincronitzar amb la mateixa la.confederac.io
Estic disposat a trebllar amb més força per la la.confederac.io!

Creative Commons License