Presentació projecte "Contes per telefon" i solicitud espai a Funkwhale

Hola,
abans de tot em presento.
Sóc el Francesco de la Lleialtat, responsable de la programació. Us contacto perque estem engegant un projecte i necessitem una plataforma on line per guardar i reproduir fitxers àudio. Els meus companys de Lleialtec, m’han parlat del Funkwhale i m’han sugerit contactar-vos.
El projecte es diu “Contes per telèfon” i la idea inicial és facilitar que les voluntàries d’Amics de la Gent Gran puguin explicar contes/relats breus/poemes per telèfon a les persones grans durant el dia de Sant Jordi. Per això recollirem textos, relats breus, poemes , etc per poder publicar-ne un recull al web de la Lleialtat.
Posteriorment va sorgir la idea de crear també un ÀLBUM SONOR recollint contes/relats breus/poemes/etc en format àudio i obrir el projecte a tothom, no només a la gent gran. Per construir aquest àlbum sonor hem pensat fer servir Funkwhale. La idea seria recollir els àudios i després pujar-los al compte que acabo de crear.
M’agradaria saber si és posible disposar d’un espai a la plataforma.

Per altra banda, també m’agradaria comentar-vos que la Lleialtat és un espai municipal de gestió comunitària compromés amb la difusió del programari lliure i que, per tant, busca aliançes amb projectes que comparteixin aquest valor. Ara més que mai ens fan falta eines tecnològiques per mantenir viva la nostra comunitat sense caure en contradiccions ètiques. De moment he creat un compte només per al projecte, però si ho veieu pertinent es podria parlar de tenir un compte com a Lleialtat.

Som conscients que es tracta d’un projecte impulsats per activstes i que es demana un compromís. Nosaltres estem oberts a formes de participació i a contribuir econòmicament.

Espero els vostre comentaris per poder-los compartir amb els meus companys, tenim reunió aquest dijous a la tarda.
Moltes gràcies i una abraçada.

4 Likes

Benvingut Francesco,

Pel que fa a disposar un espai al Funkwhale per a poder posar-hi l’àlbum sonor que esteu recollint no hi hauria d’haver cap problema, et convido a seguir mirant la categoria d’audio.confederac.io, la nostra instància de Funkwhale, per saber-ne més i a contactar-me a mi responent aquí mateix o directament per a tenir més informació sobre Funkwhale (jo en sóc l’administrador actualment). Però així d’entrada ja et dic que no veig que hi hagi d’haver cap problema.

Pel que fa a la Lleialtat, personalment he tingut la sort de ser-hi per alguns dels esdeveniments que heu fet i allotjat, i també he pogut col·laborar amb alguns dels companys de la lleialtec en múltiples ocasions.
Em sembla un lloc fantàstic pel que fa i pel que representa, un barri recuperant els seus espais i autogestionant-se per poder tenir les eines que necessiten. En un lloc que ja va néixer per a això.

Projectes com aquest crec que comparteixen plenament els valors de confederac.io i estaríem encantats d’acollir-vos com a entitat. La voluntat de confederac.io és ser un lloc que faciliti a la gent les eines per passar de les idees al concret i a l’acció, i la manera de fer-ho passar per guiar-los a projectes que tenen a la vora entre d’altres.
També volem que sigui un espai en el que diferents projectes es puguin trobar, puguin compartir i puguin créixer junts.

Pel que fa a la participació, tota ajuda és benvinguda sigui de la forma que sigui. Per a contribucions econòmiques em estrenat recentment un compte a opencollective, amb la voluntat de facilitar aquestes contribucions i ser transparents pel que fa al finançament d’aquest projecte.

1 Like

hola xaloc,
moltes gràcies pel teu missatge, entenc que he d’esperar que la a instancia sigui aceptada, oi?
He intentat crear un compte al funkwhale pero es necesita un codic. Em pots aclarir com podem avançar?
graciés

1 Like

hola,
us comparto la noticia al bloc de la lleialtat on anunciem el projecte, la llista de reprodució está incrustada.

seguim!

3 Likes