Logo de Anartist

Estaria bién crear un logo. Alguna idea?

2 Likes

@buttle y @surtdelcercle creo que ayudaron a crear el logo de la fediverse, no se si se inspirarian para uno de anartist :yum:

2 Likes

Jo he preguntat aquí en catanyol, però -per si no coneixes l’etiqueta-, també pots to #AskTheFediverse en inglish :wink:

Hola a totes, sóc nou en aquesta plataforma, i no sé fins a on podré arribar a participar, però el del logo hem motiva. Hi ha alguna idea?, que ens agradaria que transmetés?

4 Likes

Hola @TNK512 benvingut a la Confederac.io i a la plataforma Anartist. És un plaer veure com tot plegat va creixent!!

No et preocupis, al ser ‘activisme’ digital, el compromís el posa cadascú i no existeixen ‘mínims’ més enllà d’on la teva motivació et pugui portar.

Pel que fa el logo, el lema que estem utilitzant és ‘Eines lliures, artistes lliures’. Ens agradaria que el logo transmetés el concepte ‘art’ i el concepte ‘descentralització’, per exemple. En ‘art’ incloc qualsevol disciplina artística i en ‘descentralització’ doncs tota la cultura de software lliure. També es podria simplificar en art i tecnologia, o art i eines.

Jo, sense coneixements havia provat de crear una A a partir d’un compàs. No sé.

També funciona molt fer una votació pel Fediverse (xarxa social lliure) sobre 3 idees de logos possibles. De fet, així es va decidir el logo del Fediverse mateix o de molts altres programes de software lliure.

3 Likes

Me parece buena idea!! Hace unos años estudie un ciclo formativo de diseño grafico. He perdido bastante, pero quizas podria aportar algo a la hora de plasmarlo. Ademas estudie otro ciclo medio de informstica. Se me vienen algunas ideas para sintetizar en un logo. Le dare vueltas y os comento

3 Likes

Perfecto @Jama que bien!! Ganas de ver algo!!

1 Like

@Jama o @TNK512 alguna idea?

Yo había pensado, sino, en contactar con negrescolor que es quien ha diseñado el logo del festival Say It Loud. Que mezcla la idea de ‘comunidad’ y ‘música’ de una forma brutal.
Say%20It%20Loud%202

1 Like