Foro Confederac.io

L'abast de les MIXETESS

Holaaaa!

Estreno categoria convidant-vos a debatre l’abast de les MIXETESS. Jo, personalment, penso que seria més pràctic començar en català i a Països catalans (Catalunya, País Valencià, Balears, Andorra i sud de França) per temes de proximitat física i legislació europea.

Dubtes per anar encetant la conversa: si ho pensem només per idioma i surt una mixeta a Nova York perquè hi ha una comunitat catalana que vol donar serveis, què? Hauria de tenir els servers a Europa? Quin embolic la globalització aquesta :wink:

3 Likes

Bona tarda!!!

El marc en català és el que s’usa a www.mastodont.cat i va força bé. S’hi ha reunit gent ven diversa dels països catalans. I com el marc no és gaire estricte s’hi parla en català/valència, castellà, occità, francès i anglès.

Alhora que posem el granet de sorra perquè internet només sigui dels idiomes amb més parlants.

M’agrada la teva proposta.

4 Likes

Hola bona vesprada,ja voldria jo parlar de les mixetes però primer voldria saber que son,!:sweat_smile::joy::joy::joy:,dit aço vos diré que tota proposta per dur la nostra llengua a les xarxes em sembla bona.
Una abraçada a tots i totes.

1 Like

Hola!
Tal com diu a la descripció de la categoria, “les MIXETESS”, serien proveïdores locals de serveis digitals respectuosos. El projecte s’inspira més dels CHATONS francesos que de federacions com l’argentina Factic o les cooperatives angleses cooptech.

1 Like

Moltes gràcies, agraït per l’aclariment .

1 Like

Estic, d’acord. Deixem que flueixi la cosa amb una web en català i uns principis en català i sense restringir l’idioma del debat o la procedència, jo crec que no hi hauràn problemes de que ningú vullga impossar res sobre els altres. Seguim !!

4 Likes

Hola,
tal com diu el Nan tota proposta per dur la nostra llengua a les xarxes em sembla molt bona idea, però el problema per mi es que fins ara no havia sentit mai parlar de proveïdors locals de serveis digitals respectuosos, ni de Chatons francesos, ni de Factic, ni cooptech per tant estic fora de joc total,a mes he d’afegir que soc força dur d’enteniment i de vegades la quixot-era no funciona el % que jo desitjaria, llavors em disculpo per endavant per qualsevol manca o defecte.

2 Likes

Estem al mateix cas però estic segur entendran la nostra burrera :sweat_smile::joy:.
Gràcies .

2 Likes

Ja pots estar ben segur de que ens entendran.
Salut.

2 Likes

He deixat passar uns dies prudencialment per si hi havia més inputs. Com no n’hi ha, entenc que estem d’acord en començar per un abast lingüístic català en termes de comunicació i principis del projecte MIXETESS, sense en cap cas, tal com molt bé expresses, restringir l’idioma del debat o la procedència.

Si descobreixo com es fa, tanco el fil i seguim perfilant altres temes en aquest altre: “¿como se gestionan los datos de cada Mixeta?

2 Likes

Ja el tanco jo. Crec que per fer-ho s’ha de ser administrador.

1 Like
Creative Commons License