Google abandona el seu projecte de campus en Kreuzberg

El campus en la subestació Kreuzberg es converteix en una llar per al compromís social.

Les notícies no poden ser millors, després de molt de temps de lluita en contra de la gentrificació i les seves nefastes conseqüències que el campus de Google hagués ocasionat al barri, avui ens assabentem a les xarxes lliures pel compte @FuckOffGoogle que el gegant tecnològic es retira del projecte.

Ara tot és diferent, els 3.000 metres quadrats que es convertirien en el Campus de Google es convertiran en una llar per al compromís social. Betterplace gestionarà la casa i dissenyarà el programa de contingut juntament amb KARUNA.

En la primavera de 2019, les organitzacions sense finalitats de lucre, les iniciatives socials i els col·laboradors dedicats treballaran junts per desenvolupar noves idees, aprendre uns d'uns altres i organitzar esdeveniments per a la comunitat.

Better Plau assumeix la gestió organitzativa a la casa i obre les instal·lacions per a molts i variats actors i projectes. Igual que han estat fent en la seva plataforma de donació durant 11 anys.

KARUNA és el soci de contingut. La Cooperativa Social és una coalició nacional de 80 actors de la societat civil i individus, que reuneix a joves entre ells que no han tingut cap oportunitat de participació i desenvolupament personal. La seva força radica en la diversitat dels seus integrants.

fuckoffgoogle

El cas d'aquest barri de Berlín és el millor exemple que la gent quan s'organitza i s'ajuda pot aconseguir l'inassolible.

Felicitats Kreuzberg!

Este es un tema de discusión derivado de la entrada https://surtdelcercle.cat/index.php?view=blog&id=33
2 Likes

Realment increïble. Fins i tot sospitós. Justament aquest setmana el setmanari Die Zeit venia amb una revisteta DIN A4 amb un grapat de pàgines que era tot publicitat “informativa” de Google, pagat per Google.

Possiblement tinguin una alternativa al projecte que provoqui menys soroll i han decidit deixar aquest i mirar de quedar com una empresa empàtica que s’escolta a la gent.

1 Like