Foro Confederac.io

El meu registre a Funkwhale

Hola,
Em vaig enregistrar a Funkwhale va anar tot molt be i vaig passar una bona estona.
Avui vull tornar a entrar i em denega l’accés, demano restablir la contrasenya i no em respon.
Parlem.

1 Like

Un cop vas a restablir contrasenya s’ha d’introduir el correu electrònic amb el que vas crear el compte.
Un cop això fet rebràs en aquest correu electrònic un enllaç en el que podràs triar una nova contrasenya.
I després ja podràs iniciar sessió amb la nova contrasenya.

En el passat havíem tingut algun problema amb els correus electrònics però acabo de provar amb el meu usuari i he rebut bé l’enllaç per restablir la contrasenya.

Si continues tenint problemes aquí seguim!

3 Likes

Ja està m’he sortit, per cada pod públic n’he d’obrir un compte?

1 Like

Ja està m’he sortit, per cada pod públic n’he d’obrir un compte?

Necessites un compte per cada pod només si vols publicar a diversos pods, o bé si vols tenir accés a contingut allotjat a un pod que no federa amb el teu.

Però per escoltar música d’altres servidors que federin amb el teu, no necessites més d’un compte.

Depèn de com s’haig configurat la federació, serà “federa amb tothom per defecte” o “no federis amb ningú per defecte”.

2 Likes

Com bé diu en @fadelkon no cal un compte per cada pod. De moment es poden seguir les biblioteques públiques d’altres pods. I ben aviat també es podrà seguir podcasts tant de Funkwhale com dels llocs habituals.

Per poder seguir una biblioteca d’una altra instància s’ha d’anar a afegir contingut, seguir una biblioteca remota i introduir l’adreça de la biblioteca remota.

1 Like

D’acord, jo no vull fer-me un pod personal per que no publicaré res, no mes es per escoltar, llavors haig d’afegir-me a un o diversos pod públics oi?

Val, m’he donat que clicant a següents suggeriments vas a diverses instancies algunes
federen amb el meu compte i d’altres no.
Gracies.

2 Likes
Creative Commons License