Confederac.ió: Què oferim

Vegeu també Confederac.ió per a mitjans i fonts d'informació

L’objectiu de Confederac.ió és ajudar amants de la llibertat a actuar amb força. Volem crear un espai que desperti consciències, que mobilitzi persones, que enforteixi grups, que connecti xarxes.

Una infraestructura lliure

Confederac.ió ofereix funcionalitats i serveis habituals en un fòrum o en les xarxes socials comercials. Som una comunitat, no una xarxa social, i això és bo. Tot és mantingut per una comunitat de voluntaris sobre una infraestructura lliure.

Un espai de respecte

Promovem la diversitat a tots els nivells, també la diversitat lingüística. El masclisme, l’homofòbia, la xenofòbia i altres comportaments agressius no tenen cabuda aquí. Tenim mecanismes automàtics i col·laboratius per a prevenir i combatre el vandalisme i el spam.

Un espai engrescador

El nostre amic @discobot dona la benvinguda a tothom, oferint un acompanyament en les passes inicials. Tenim una comunitat encantada de rebre nouvingudes i nouvinguts i de respondre a les seves preguntes.(*) Automàticament, cada participant rep insígnies a mesura que completa fites, i obté nivells incrementals de confiança que li donen accés a més funcionalitats.

(*) Per exemple, si no entens algun detall d’aquesta pàgina, pots preguntar aquí mateix.

Un espai productiu

Aquí no venim a fer perdre el temps o la paciència a ningú. Ens enfoquem en els contactes, l’ajuda mútua, l’aprenentatge i la cooperació. Tenim categories i tags per a què puguis seguir els teus temes preferits i puguis ignorar els que no t’interessin. Tenim eines de moderació per a moure, separar, combinar o tancar converses. Tenim la possibilitat de convertir les primeres entrades en wikis editables. Tenim mecanismes automàtics i col·laboratius per a promoure les converses més interessants i enllaçar-les amb temes relacionats.

Un espai social

Tenim perfils d’usuari configurables que reflecteixen l’activitat de cada participant. Mencionar participants en textos és ben senzill. Tenim emojis i cors vermells per a expressar el nostre suport i altres sentiments. Tenim missatgeria i grups per a la comunicació privada entre dues o més persones, o per a membres d’un col·lectiu.

IMPORTANT Els administradors tenen accés als missatges privats, tant aquí com als serveis comercials excepte quan especifiquen que la informació és encriptada. Utilitza Signal per a les teves comunicacions privades. Ho expliquem en detall a Privacitat.

Un espai de promoció activista

Pots convertir un simple enllaç extern en una caixa vistosa amb fragment de text i imatge. Pots invitar nous usuaris des d’una discussió específica. Pots crear pàgines sobre el teu col·lectiu i les teves accions, amb l’objectiu explícit de rebre ajuda. Pots obtenir RSS feeds de la teva activitat a Confederac.ió. Pots connectar un bloc extern de manera que les discussions de les entrades del bloc estiguin hostatjades a Confederac.ió.

Un espai per a la imaginació

Trobes a faltar alguna funcionalitat o algun servei? Parlem-ne!