Buscar sinèrgies

No vull interferir amb la qüestió tècnica però només m’agradaria deixar un comentari i no sé exactament si aquest és el lloc adient… jajaj
Bé, el fet és que ahir vaig començar a investigar sobre el projecte FairCoop, FairCoin, Cooperativa Integral Catalana, etc, i el resultat va ser obrir desenes de pestanyes amb multitud de projectes de gent que fa coses molt xules (algunes semblants entre sí) i vaig tenir la sensació de que tota aquesta “contractultura” o diguem-li “moviments digitals d’alternativa al mercat” estaven com amagats; allunyats del focus d’interès del públic general. Em pregunto si no cal una força unificadora que creÏ una alternativa real i prou potent per a fer conèixer tot això i competir amb el mercat tradicional capitalista. No sé si Confederac.ió ha d’anar treballant en aquesta línea i buscar sinèrgies.
Ja ho he dit :wink: jajaj

Vamos a poner un WordPress en la entrada de Confederac.ió
¿Privacidad o Libertad digital? El nombre sí importa

Moltes gràcies per aquests pensaments, @NilCodina. Buscar sinèrgies és la raó d’ésser de Confederac.ió. El nom del projecte ja vol indicar les connexions entre nodes. Hi ha més idees relacionades a Les motivacions que han impulsat el primer dia de Confederac.ió i Confederac.ió explicada en un diagrama. Mira també la Prova pilot amb SantsTV.

La qüestió és com sumar, una feina que porta temps, dedicació, contactes i altres factors volàtils. Tu has arribat i has començat a participar. Benvingut! Com podem crear sinèrgies amb els teus projectes i els temes que t’interessen, i com podem buscar i donar la benvinguda a d’altres?

Hola @NilCodina, creo que Confederac.io es bastante útil para unir sinergias desde/hacia otros colectivos, proyectos y movimientos afines.

Yo soy parte activa de Faircoop, normalmente usamos Telegram y también tenemos un foro (con la ayuda de @icaria36) forum.fair.coop donde eres bienvenido/a a participar y presentarte.

Un abrazo.

Buenas @IvanEsperanto , tengo muchísimas ganas de encontrar una tarde tranquila e intentar entender bien el universo Faircoop / Faircoin. Por navidades me regalé un libro sobre bitcoin y criptomonedas y he ido a una conferencia sobre blockchain pero me he dado cuenta de que, en realidad, bitcoin no es más que una divisa especulativa que no pretende (porque la propia naturaleza deflacionaria ya lo hace imposible) ser una alternativa real al sistema monetario. A partir de aquí encontré Faircoin y tengo ganas de estudiar exactamente en qué consiste. Me pasaré por el forum.

No és gens fàcil… Mica en mica anar fent camí :wink:
Felicitats pel projecte.