Foro Confederac.io

Aterratge i benvinguda

Benvolgut,

aquí un que a part de registrar-se, vol trencar el silenci per una banda i d’altra intentar explicar-lo.

Confio en les tecnologies de la informació i d’elles n’espero, entre d’altres, més alts graus de llibertat personal i social, però no en sóc més enllà d’un usuari més o menys avançat, ni he estat un avessat defensor de les llibertats. Amb aquests antecedents, et diria que encara em costa veure el potencial de Confederac.ió i que hauria de passar més estones per acabar de potinejar amb calma.

Si he arribat aquí és perquè et segueixo des de fa força anys i crec en els teus projectes i idees. Confio que trobaré motius per continuar-hi, amb l’esperit de (si puc manllevar la metàfora) poder trencar un altre sostre de vidre.

Paciència, però seguim,

5 Likes
Diari administratiu de Confederac.ió
Confederac.ió: Història

Aquestes paraules les hagués pogut escriure jo. De fet he tingut un moment de confusió, una espècie de lapsus que m’ha fet dubtar de quan havia escrit aquestes paraules. Però no, resulta que fa 35’ @ Xafardejant les ha escrit. Hola company explorador Confederactat

2 Likes

Seguim,

Just un registre de matinada, una estona practicant i un parell d’hores xafardejant i arribant al certificat de l’amic @discobot.

Funcionalitats bàsiques testades. Moltes coses a comentar de usabilitat i tal, però només m’he passejat. Ja correrà. De moment, camina.

Coneixes algú que digui “jo no soc amant de la llibertat”? Crec que s’ha d’acotar. La realitat ens ha d’ajudar.

Tinc persones que els hi pot interessar participar de l’experiment. No em queda clar com les puc convidar

2 Likes

@Xafardejant @peppuig quina alegria veure les primeres respostes d’humans en aquest proecte (Discobot, no t’ofenguis). I quines respostes més encoratjadores.

He mogut les vostres respostes esperant que altres nouvinguts es tallin menys quan vegin aquest tema.

El potencial d’aquest espai és enorme. Si això fos un sopar us podria donar la tabarra durant hores. :wink: Es poden oferir funcionalitats que la gent coneix i també es pot anar més enllà. Intentaré resumir-ho en un missatge fàcil d’entendre i explicar.

La definició d’amant de la llibertat és oberta, però no tan oberta com perquè hi tingui cabuda tothom.

Si algú actua contra aquest marc, no té cabuda a Confederac.ió. Sembla abstracte? Penso que pot funcionar.

Coincidireu que l’ús d’“ismes” sembla senzill però en el fons és molt traicioner. Dius que ets *****ista i automàticament uns se t’arramblen i altres et giren l’esquena, sense conéixer-te de res. En general, els ismes comporten moltes ocasions perdudes. Aquí tenim una oportunitat de començar d’una manera diferent.

1 Like

Hi ha una funcionalitat per a enviar invitacions d’una manera elegant, però els usuaris no tenen accés a ella fins que han adquirit una mica de rodatge / confiança. L’eina que utilitzem (Discourse) ho fa així per a evitar un mal ús d’aquesta funcionalitat. Paciència?

Mentrestant, un correu o similar convidant la gent a registrar-se també pot funcionar. Ja veus que l’eina està ben preparada per a rebre la gent tant punt es registren.

1 Like

Sí, d’acord en lo dels ismes nefastos i simplistes, però “espai de trobada per amants de la llibertat” per fer qué un cop ens hem trobat?

Un estadi de fútbol es “un espai de trobada per amants del futbol” i quan s’hi troben miren junts un partit, però els amants de la llibertat qué FEM? ara podria desbarrar una estona com a mí m’agrada, però com que no us conec doncs m’espero a estar més suelto. Però la pregunta està a l’aire.

1 Like

@peppuig, tens tota la raó. Ara tenim https://la.confederac.io/t/confederac-io-que-fer/41. Seguim aquest fil allà.

quan he publicat i vull corregir, no se com fer-ho

Al final dels teus escrits tens una icona i tres puntets. Clica-la i veuràs un llapis. Clica’l i podràs editar l’escrit.