Foro Confederac.io

Assemblea Exponencial

reuniones
equidad

Vist el poc interès, he decidit esborrar aquesta publicació.

4 Likes

Però heu programat algo o com va això??

1 Like

@pdp
No, no està programat encara. Estem esperant que hi hagi una bona oportunitat per a passar de la teoria a la pràctica. Necessitaria passar a la fase experimental per a polir possibles petits errors o coses a millorar, abans de fer-ho conèixer en gran, per dir-ho així.
De fet vam estar a punt a punt de fer-ho públic, ( això va ser al 1 er aniversari del 15m) però un contratemps ho va impedir.
Gràcies per l’interès

1 Like

Hola @blava! Moltes gràcies per obrir aquest nou tema.

Aviam, el tema sembla molt interessant. Potser un dia Confederac.io podrà convocar centenars, milers o inclús milions de personas :blush: però avui per avui fins i tot arribar a 25 seria tot un repte. Però vaja, pel que expliques és un mètode que qualsevol organització podria utilitzar.

En què podem ajudar, així d’entrada? Dius que el projecte està escrit. T’has plantejat publicar-lo? Podries fer-ne cinc cèntims, o compartir-lo en privat (si pel que sigui no creus que és el moment de fer-lo públic)? El text del project ocupa un foli o un llibre? :slight_smile: Simple curiositat, per a veure en què podem ajudar, quin seria l’objectiu d’aquesta coŀlaboració.

1 Like

Em presento com a voluntari de conillet d’Índies :wink: per a qualsevol test

1 Like

Ah, mira qu be!! (ui potser no funcionen el accents amb aquest sistema??) gracies fgali, i encantada de coneixer-te! Ja ho tindrem en compte

1 Like

(Aquest problema dels accents, que jo també pateixo des d’ahir, sembla estar relacionat amb Firefox? https://meta.discourse.org/t/editor-loses-accents-capability/117788. He provat amb Chrome i funcionen. Ara em funcionen aquí amb Firefox… Si veiem que el problema persisteix, obrim un nou tema per a investigar-lo més a fons.)

en qu ens podem ajudar amb aquest tema…
Tinc dubtes de fins a quin punt es o no es adient fer-ho public.
aquesta conversa es privada o no ho es? com saber-ho?

Aquesta conversa és pública. Si prefereixes parlar en privat, pots enviar missatges directes.

ah, i com ho faig?
disculpeu nomes faig que preguntar…