Foro Confederac.io

Anem a la Viquitrobada a presentar el manual Activisme i ús de les TIC

privacidad
activismo
conocimientoabierto
manual
eventos

Hola companyes,

Des de l’Amical Wikimedia ens han proposat presentar el Manual Activisme i ús de les TIC a la propera Viquitrobava anual que es realitza el 24 de novembre a Manresa. El seu objectiu és que exposem les eines i procediments als viquipedistes que vinguin.
Qui s’hi apunta? Jo hi seré tot el dia.

Ens proposen fer-ho de 15:30 a 16h. Allà mateix es fa un dinar a peu dret.

Així tindrem una bona excusa per posar cares.

Cc: @icaria36 @surtdelcercle @socjo @merce @eudaimon @robertgarrigos @fadelkon em deixo algú altre?

Molt bona idea! Jo he anat a la Viquitrobada un parell de vegades i val molt la pena. Si algú no té clar passar el dia sence allà, és n tipus de trobada que permet les visites temporals. Això sí, us recomanaria ser-hi a l’inici, que és quan s’acostuma a fer presentacions del personal i una introducció a tot plegat.

Jo… no puc confirmar la meva assistència però la cosa pinta que no. Visc a l’estranger i tinc pensada una visita familiar abans del Nadal, però possiblement més tard. Estic mirant de veure si m’ho podré compaginar amb Llevar la charla fediversal a un nuevo nivel però tampoc és segur. Ho sento, em faria molta ilu trobar-vos en persona…

Hola a tots i totes!
A mi em vé molt de gust poder trobar-nos i conèixer-nos personalment. En principi aquell dia estic lliure, o sigui que podeu comptar amb mi.
No tinc tant clar que jo hi pugui aportar res de rellevant, perquè aquest és l’únic projecte en què he participat i com heu pogut comprovar, no em moc per la Viquipèdia amb lleugeresa…
Però puc explicar la història, la gènesi del projecte, per exemple. No ho sé, ja ho parlaríem, suposo.
I tal com li he avançat a en Francesc, si ningú hi té inconvenient, faré extensiva la invitació al mr. X que de fet és qui va crear la major part del contingut original del manual.
Ja em direu què en penseu.
Una abraçada.

Mes que explicar el procés, que ho hem de fer, els interessa més la part teòrica. En saben molt de Viquipèdia però potser no tan de privacitat O xarxes lliures. Per exemple, el compte de Mastodont la tenen inactiva de fa mesos. A veure si els motivem a activar-la una altre vegada.

Jo també m’apunto! En principi aquell dissabte ho tinc bé. Ja anireu informant d’on es fa…