Foro Confederac.io

25-01 Nodo Rebelde - Barcelona

Hola,
No n’estic segur de si s’ha arribat a crear un post per parlar del Nodo Rebelde del passat Dissabte a Lleialtat.
Tot i que vaig arribar tard, la veritat és que em va encantar el que vaig poder escoltar, i sobretot els debats i poder desvirtualitzar a algunes de vosaltres.
Van sortir moltes propostes interessants i em vaig quedar amb una mica de ganes de poder anar desenvolupant alguns d’aquests debats al llarg del temps.
Per això pensava que potser seria interessant parlar per aquí, o crear una llista de correu, i anar provant d’articular algunes de les idees.
Em sembla que no tothom és aquí a conferederació, però suposo que els podem redireccionar i tenir un punt comú de debat.

Deixo aquí la proposta :slight_smile:, una vegada més gràcies a @titi i @tuttle i les Capirotas per tot el curro que es van pegar.

4 Likes

No hi ha cap post creat aquí encara per parlar del Nodo Rebelde així que merci per fer-ho :slight_smile:

La veritat és que va estar molt bé poder compartir amb totes i que aquestes idees i debats tinguin continuitat en el temps em sembla una gran idea. A més també hi podrien participar les que no hi eren.

3 Likes

Jo em vaig quedar amb les ganes de venir, i això que ho tenia agendat de fa temps però se’m va anar complicant a mesura que s’apropava el dia.

Llegir alguns tuts al mastodon m’ha agradat (i m’ha fet enveja) i espero que hi hagi noves edicions on poder participar.

3 Likes
Creative Commons License